NLNL

Over Ons

Bedrijfsoverzicht

Dutch Creative Brands Group is een Nederlands familiebedrijf dat actief is in meer dan 85 landen over de hele wereld. Het bedrijf dat voortkomt uit de uitvinding van de Vacuum Wine Saver in 1986, is gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van innovatieve huishoudelijke producten. Alle producten die door Dutch Creative Brands Group zijn ontwikkeld, zijn onder de merken Vacu Vin & Tomorrow's Kitchen of onderdeel van een speciaal ontwikkelprogramma voor andere bedrijven geplaatst. DCB Group is voortdurend op zoek naar nieuwe bijkomende merken om zijn portefeuille uit te breiden om marktleider te zijn in innovatieve huishoudartikelen.


Onze visie

Met creativiteit, flexibiliteit, kwaliteit en sociale verantwoordelijkheid zijn de kernwaarden van DCB Group, wil het bedrijf ervoor zorgen dat het voldoet aan de behoeften van elke klant. Of ze consumenten zijn onder de indruk van de kwaliteit van het product en het comfort in het dagelijkse leven of de retailers over de hele wereld die van de steun genieten die de verkoop zal verhogen en de optimale oplossing voor zowel instore als online verkoop biedt, concentreert DCB zich op het complete proces van ontwerp Tot uiteindelijk de eindverbruiker bereiken.


Creativiteit

DCB's huidige portfolio van merken biedt een compleet assortiment innovatieve barware, keukengerei en servies. Van hoogwaardige warenhuizen naar massamarkt supermarkten kan de portefeuille van DCB producten aanbieden die passen bij de retailstrategieën van de klant, inclusief geschikte POS-materialen.


Alle merken die tot de DCB Group behoren, hebben een constante stroom van nieuwe innovaties die variëren van 10-20 producten per jaar. Een eigen ontwerpteam werkt voortdurend aan de gadgets van morgen met een duidelijke focus op functionaliteit in ontwerp.


Flexibiliteit

DCB is bereid zo flexibel mogelijk te zijn voor haar partners, omdat er slechts één gemeenschappelijk doel is: de merken bouwen en hun maximale potentieel bereiken. Deze flexibiliteit resulteert in op maat gemaakte beeldschermoplossingen, het leveren van merkproducten voor particuliere labels en het ontwerpen van speciale producten voor grotere partners binnen of buiten DCB's distributiekanaal.


Productie binnen Europa

DCB streeft ernaar om innovatieve producten te leveren die zijn gemaakt van hoogwaardige materialen die hoofdzakelijk worden geproduceerd in de binnenlandse sociale werkfaciliteit van DCB in Nederland en tegelijkertijd gericht zijn op productiepartners binnen de Europese grenzen.


Maatschappelijke verantwoordelijkheid

De familie kernwaarden op maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn in de interne bedrijfsvoering van DCB in het leven geroepen. DCB's focus is om mensen te helpen die niet in een gewone werkomgeving kunnen werken, zodat ze hun zelfbeeld kunnen waarderen en nog steeds van grote waarde zijn voor de maatschappij.


Het belang van maatschappelijke verantwoordelijkheid is niet alleen beperkt tot de productiefaciliteit van DCB. Het bedrijf startte ook een eigen stichting genaamd Sharing Success, dat al meer dan 50.000 gehandicapte kinderen in ontwikkelingslanden heeft geholpen.


Bij DCB zijn we ervan overtuigd dat zowel sociale als milieu verantwoordelijkheid nodig is om aan de langetermijnbehoeften van onze generatie te voldoen en de komende ...