NLNL

Retail & More

YOUR PARTNER IN RETAIL

YOUR PARTNER IN RETAIL

DCB is bereid zo flexibel mogelijk te zijn voor haar partners, omdat er slechts één gemeenschappelijk doel is: de merken bouwen en hun maximale potentieel bereiken. Deze flexibiliteit resulteert in op maat gemaakte beeldschermoplossingen, het leveren van merkproducten voor particuliere labels en het ontwerpen van speciale producten voor grotere partners binnen of buiten het distributiekanaal van DCB. Ontworpen om de kracht van meerdere merken te combineren met een duidelijke internationale focus die het Nederlandse erfgoed van het bedrijf benadrukt.

DCB's huidige portfolio van merken biedt een compleet assortiment innovatieve bar- en keukenaccessoires. Van luxe warenhuizen tot supermarkten voor het grote publiek, de merkenportfolio van DCB kan producten aanbieden die passen bij de retailstrategieën van iedere klant, inclusief geschikte POS-materialen.

RAMON BRUIN COLLECTION - AVAILABLE NOW

RAMON BRUIN COLLECTION - AVAILABLE NOW

Kunstenaar Ramon Bruin heeft onlangs zijn kunst vormgegeven op de wijnkoelers van Vacu Vin. Dit heeft geresulteerd in drie geweldige koelers die een extra dimensie geven aan het drinken van wijn.

Ramon Bruin geboren in 1981 te Alkmaar is wereldwijd bekend geworden door zijn driedimensionale optische illusies. Zonder zich er bewust van te zijn ontdekte hij een stijl die volkomen nieuw was. Relatief simpele driedimensionale potlood tekeningen, waarvan het leek alsof ze van het papier afstapten. Zijn stijl werd al vrij snel opgemerkt, wat hem een groot artikel in The New York Daily News opleverde. Niet lang daarna volgde velen magazines en nieuwsbladen uit de hele wereld. Van The Harold Sun tot Baku Engeland en van de Linda tot de Huffington Post.

Zijn werk is tentoongesteld in plaatsen als Amsterdam, London, Kopenhagen, Luxemburg, Brussel en wordt onder andere verzameld door Leyla Aliyeva (presidentsdochter van Azerbaijan)

CUSTOMIZATION OPTIONS

CUSTOMIZATION OPTIONS

De producten die onder Dutch Creative Brands vallen zijn de ideale manier om uw merk te communiceren aan klanten of potentiele zakenrelaties. De producten van Vacu Vin en Tomorrow’s Kitchen zijn handig in gebruik en gemaakt van hoge kwaliteit om langdurig gebruik te kunnen waarborgen. Doordat producten zijn die dagelijks gebruikt worden, zullen uw potentiële klanten en zakenrelaties dagelijks worden herinnerd aan uw merk en bedrijf. De Vacu Vin en Tomorrow’s Kitchen producten zijn op verschillende manieren aan te passen, van soft pad printen tot graveren.

Naast tampondrukken en graveren, biedt DCB de mogelijkheid om de producten van Vacu Vin en Tomorrow’s Kitchen volledig vorm te geven naar uw eigen wensen. Dit kan zijn een wijziging in kleuren, een eigen folie of het complete pakket van op maat gemaakte producten geleverd in een eigen verpakking die overeenkomt met uw huisstijl. Dit stelt u in staat om unieke producten te verkopen binnen uw eigen assortiment. 

Neem contact op via sales@iic.nl voor minimale afnames en de mogelijkheden voor uw organisatie.

CARING & SHARING

CARING & SHARING

Sharing Success is een participatiefonds dat zich speciaal richt op ondernemers. Uitgangspunt van het initiatief is dat ondernemers bereid zijn hun succes te delen met kinderen en jongeren met een een beperking in ontwikkelingslanden. Deze doelgroep komt in hun leven veel barrieres tegen die verhinderen dat zij mee kunnen doen in de samenleving. Sociale acceptatie speelt hierbij een belangrijke rol.

Sharing Success voert al haar activiteiten transparante wijze uit zodat participanten de zekerheid hebben dat hun donaties optimaal worden besteed. Door een langdurige samenwerking met het Liliane Fonds is er duurzaamheid in de projecten, en zijn minimale uitvoeringskosten gegarandeerd.

Sharing Success is meer dan het doneren van geld. Ook bijdragen op het gebied van kennis en inzet worden sterk gewaardeerd. Echter, zonder financiële middelen is het onmogelijk om gepaste hulp te bieden. Kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden hebben nu eenmaal bepaalde faciliteiten nodig. Het gaat dan vaak om zaken die voor ons vanzelfsprekend zijn, maar daar uitzonderlijk en bovendien vaak onbetaalbaar voor de ouders.